Skip to main content

Design.

Navrhujeme moderné kancelárie dobré pre zamestnancov. Interiéry, ktoré v sebe spájajú inováciu, funkčnosť, efektivitu a nadčasový dizajn.

Priestorové usporiadanie

Sme špecialisti v plánovaní kancelárií s cieľom majstrovsky využiť a zlepšiť potenciál priestoru. Aby sme pochopili vaše požiadavky a potreby, budeme s vami od počiatočného konceptu bezprostredne spolupracovať. Veríme, že správne priestorové usporiadanie, tzv. space planning, zmení a zefektívni spôsob práce vašich zamestnancov. V interiéroch vytvárame vhodnú kombináciu otvorených kancelárií s menšími, tichými kanceláriami a spoločenskými priestormi. Vytvárame také kancelárske priestory, kde zamestnanci majú možnosť výberu z pracovných prostredí určených pre rôzne typy aktivít ako práca, stretnutia, spolupráca, súkromie, tvorivosť a koncentrácia. Priestory, kde sa zamestnanci cítia dobre a radi v nich trávia čas.

Návrh

Kvalitný a premyslený návrh kancelárie je základom pre úspešné fungovanie každej firmy. Interiérový dizajn dokáže reflektovať podstatu vášho podnikania a tak zlepšiť pracovné postupy, zväčšiť synergie medzi oddeleniami a príležitosti na zvýšenie produktivity. Navrhujeme inovatívne a efektívne kancelárie, ktoré nie sú len dizajnovým projektom, ale najmä projektom, ktorý prináša pozitívne zmeny.

Ďalšie dizajnérske služby

  • Výber interiérových prvkov, materiálov, štruktúr a farieb

  • Design manuály

  • Redizajn korporátnych prevádzok

  • Firemná identita 

Build.

Zabezpečujeme kompletné riešenia interiérov. Realizujeme, renovujeme a vybavujeme kancelárske priestory na mieru.  

Vybavenie kancelárií

Zabezpečujeme kompletné vybavenie kancelárií vrátane dodávky profesií, osvetlenia, kancelárskeho nábytku, akustických a stolárskych prvkov na mieru. Aj správne vybavenie interiérov vie hodnotne reflektovať váš biznis, značku a kultúru. Má obrovský vplyv na motiváciu zamestnancov, dokonca na ich vôľu vstať z postele s nadšením každý deň. Ľudia totiž trávia väčšinu aktívneho času v práci. Dajte svojim zamestnancom niečo, na čo sa môžu tešiť a kde chcú ochotne tráviť čas. 

Renovácie kancelárií

Je pravdepodobné, že od poslednej renovácie priestorov sa vo vašom podnikaní mnohé zmenilo. Kancelárska technika a vybavenie interiérov sa neustále vyvíja, aby sa mohla zvýšiť produktivita a flexibilita pracovného prostredia. Renováciou kancelárie oživíte interiér a znovu získate nadšenie svojich zamestnancov. Zvýšite nielen ich produktivitu, ale aj lepšiu optimalizáciu interiéru, produktívnejší a modernejší priestor a flexibilné riešenia dispozície.

Keď kancelárske priestory vyzerajú unavene a sú na konci nájmu, mnohí si kladú otázku, či zostať alebo presťahovať svoje podnikanie. Pri tejto dileme zvážte nasledovné:

  • Či si vás chce prenajímateľ udržať ako nájomcu. Ak áno, dobré rokovania môžu viesť k obnoveniu nájmu. Pomôžeme vám vyjednávať a poukázať na pridanú hodnotu renovovaných interiérov.
  • Ako renovácia zlepší optimalizáciu priestoru. Nové priestory totiž vždy lákajú vytvárať nové veci na inom mieste bez skutočného zamyslenia sa nad možnosťami, čo by mohla modernizácia kancelárií priniesť. Navrhneme vám vhodnú upcykláciu jestvujúceho interiérového vybavenia. Zo starého vyrobíme niečo ‘nové’ a vskutku originálne.
  • Zamestnanci považujú modernizáciu za pozitívnu investíciu do budúcnosti firmy, presťahovaním o niektorých prídete. Vytvoríme interiéry, kde sa budú cítiť hrdo, nadšene a príjemne.
  • Renovácia kancelárskych priestorov je lacnejšia ako presťahovanie, čím získate vyššiu návratnosť investícií.

Ďalšie realizačné služby

  • Fit-out interiérov

  • Dodávka interiérových profesií

  • Výroba stolárskych, klampiarskych a akustických prvkov

  • Konzultácie a poradenstvo

Manage.

Manažujeme všetky interiérové procesy. Riadime profesie a dodávateľov, ktorí sa podieľajú na realizácií vašich priestorov.

Projektový manažment

Spravujeme celý proces vybavenia interiéru načas a v rozpočte. Koordinujeme dodávateľov, profesie a výrobu interiéru. Dohliadame na priebeh realizácie, obstarávame nábytok, interiérové vybavenie a výrobky na mieru. Riešime za vás úradné požiadavky a povinnosti, odborné zastupovanie a konzultácie pri jednaní s prenajímateľom. Postaráme sa naozaj o všetko, aby ste sa vy mohli sústrediť na vaše podnikanie.

Súvisiace služby

  • Rozpočty a optimalizácia nákladov

  • Cenové riadenie

  • BOMA štandarty pre výpočet prenajímateľných plôch

  • Riadenie projektov podľa FIDIC princípov

  • Pasportizácia vybavenia interiéru
  • Poprojektová starostlivosť

  • Poradenská činnosť

Náš proces.

1. krok

Prieskum a plánovanie

Projekt začíname podrobnou súvahou o hodnotách a DNA vašej spoločnosti, o fungovaní vášho tímu, vašich cieľoch. Tento prieskum tvorí základ navrhovania komerčných interiérov, ktorý nám pomôže dodať personalizované riešenie presne pre vás.

2. krok

Interiérový dizajn

Dizajn je oveľa viac, než len plány a obrázky na papieri. Vyžaduje si holistický prístup a naozaj dokáže vytvoriť rozdiely v pohode, motivácii, angažovanosti a produktivite vášho tímu. V návrhoch komerčných priestorov staviame na prvé miesto zdravé prostredie pre ľudí. Môže to skutočne zmeniť potenciál úspechu vášho podnikania.

3. krok

Dodávka riešenia

Pri dodávke projektov zapájame všetky potrebné profesie a služby, pričom vy sa môžete sústrediť na chod svojej firmy. Od návrhu až po odovzdanie interiéru do užívania riadime projekt vašej kancelárie, obchodu, či iných komerčných interiérov.